Home » , , » (Video) Pasangan Di Tangkap Dan Di Bogelkan Orang Ramai Tersebar Di Laman Sosial

(Video) Pasangan Di Tangkap Dan Di Bogelkan Orang Ramai Tersebar Di Laman Sosial


Video bogel sepasang kekasih sedang diarak orang ramai di Samarinda, Kalimantan Timur, tersebar di media sosial.

Pasangan kekasih dalam video itu hanya mampu tertunduk malu, sambil menutup kemaluannya dengan tangan. Mereka ditangkap selepas didapati melakukan hubungan seks.

Pasangan wanita dalam video itu terlihat cantik, kulitnya putih mulus. Tubuhnya telanjangnya menjadi tontonan orang ramai. Pasangannya yang juga berkulit putih setia mendampinginya.

Tak ada sehelai kain pun yang menutupi tubuh pasangan kekasih ini. Keduanya bogel di tengah orang ramai. Mereka diarak dan disorak orang ramai yang melihat kejadian itu.

Sambil berjalan, hanya kedua tangan wanita cantik itu yang berusaha menutupi dua organ tubuhnya, payudara dan kemaluannya.

Namun, sesekali teriakan orang ramai meminta agar tangannya diturunkan saja. Bahkan, ada beberapa warga yang berani memegang (bagain intim) si wanita cantik itu ketika sedang berjalan.

Tak ada kata-kata yang terlontar dari keduanya. Ketika keduanya disorak dengan perlakuan yang mereka terima, teriakan orang ramai di sekitarnya justru semakin riuh.

Kejadian itu sempat dirakamkan dan dimuat naik melalui media sosial facebook. Pemilik akun penyebar video itu bernama Erlina Ilyas. Dalam sekejap video ini sudah ditonton lebih dari 50.000 orang.

Tak hanya ditonton, sejumlah pemilik akun lainnya turut ikut membahagikan dan menyebarkannya. Bahkan ada juga yang menyebarkannya melalui app Wechat.

Hingga kini siapa identiti pasangan itu masih belum terjawab. Dalam video itu, Erlina Ilyas menulis, “Warga Smd ini. Biar kapok sih tapi aku kok kasihan sama cewenya”.